מיועד לכול בני הנוער שרוצים ללמוד כיצד לרדת במשקל בצורה נכונה ולהיות בכושר גופני מטורף..

בני נוער - אתם רוצים לרדת במשקל?
החלטתי לכתוב לכם כי אני בטוח שאתם ממש רוצים לרדת במשקל ומחפשים כול מיני פתרונות קסם. דיאטה מהירה, כדורי פלא, מאכלים מיוחדים, משחות מיוחדות, אולי אפילו ניתוח לקיצור קיבה.. קוראים לי דן אברמוב ואני הבעלים של  מקום מיוחד שמלמד בני נוער כיצד לרדת במשקל בצורה נכונה ויעילה..
הגוף שלכם הוא מכונה מופלאה וכמו שעליתם במשקל לאורך הזמן כך אתם גם תוכלו לרדת במשקל, אבל.. זה לוקח זמן.. (בדיוק כמו הזמן שלקח לכם זמן לעלות במשקל)
הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא המוטיבציה האישית שלכם, בלעדיה אתם תתקשו להתקדם. היא זו שקמה אתכם בבוקר, היא זו שעומדת מול הפיתויים והיא זו שתבטיח לכם הצלחה. לרדת במשקל בצורה מהירה זה מאוד פשוט אך תמיד, אבל תמיד אתם תעלו את המשקל בחזרה ואפילו תעלו יותר ממה שהתחלתם. מדוע זה קורה? 
הגוף שלנו שואף להיות מאוזן וזה אומר שיש משקל מסוים שהוא התרגל אליו ונוח לו להיות בו. ברגע שאנחנו מתחילים לאכול פחות, לדלג על ארוחות, לצום ואפילו להקיא במכוון, הגוף מכריז  מלחמה ועושה כול מה שהוא יכול בכדי להפסיק ולרדת במשקל.הכיצד?  הוא אוגר שומן, הוא מאט את מנגנון חילוף החומרים שלכם, הוא שולח לכם אותות של רעב למוח, הוא גורם למצבי רוח עד שהוא מצליח.. וכול זה קורה רק בגלל שהדרך בה אתם מנסים להוריד את המשקל היא אינה נכונה! 
אתם נמצאים בגיל ההתבגרות, הגוף שלכם מתפתח, אתם גובהים, אתם מתפתחים הורמונלית ולכן לגוף יש דרישות משלו (בגיל ההתבגרות הגוף עולה במשקל כי זה מה שהוא צריך כדי להמשיך ולהתפתח..) . אז מה הפתרון אתם שואלים? קודם כול יש פתרון!  אתם צריכים להבין שאם אתם תחליטו שאתם מסוגלים, אין דבר שלא תוכלו להשיג! זה בידיים שלכם ואתם אחראים לגוף שלכם. אני בטוח שניסתם כול מני דברים ולרובכם זה לא הצליח ואז מה קרה? התייאשתם, האשמתם את עצמכם שאתם לא מסוגלים וזהו.. שם זה נגמר. ובכן, אין כזה דבר שלא הצלחתם, אל תאשימו את עצמכם. אתם פשוט עשיתם דברים לא נכונים שלא התאימו לכם ולכן הגוף התנגד. אני שמח לבשר לכם שיש פתרון והוא לא פתרון קסם. הוא נקרא "אורח חיים בריא" ומה זה אומר?
זה אומר שבכול בוקר שאתם מתעוררים אתם מחליטים שהיום זהו יום טוב לשמור על הגוף שלי אתם מתחילים בארוחת בוקר קטנה (גם אם אתם אומרים לעצמכם, מה? אני לא אוכל או לא מסוגל לאוכל ארוחת בוקר). תחשבו על זה לרגע, מרגע שאכלתם ארוחת ערב ועד שהתעוררתם, כמה שעות עברו מבלי שהגוף קיבל אוכל ונוזלים.. (המון שעות.)  זוכרים שאמרתי לכם שהגוף מכריז מלחמה! הוא מפסיק לשרוף שומן ומתחיל לאגור אותו כי מבחנתו הוא לא יודע מתי תהיה הארוחה הבאה..(בדיוק ההפך ממה שאנחנו רוצים)  אבל, אם אתם שותים על הבוקר שתייה חמה או 1-2 כוסות מים ואוכלים משהו קטן כמו עוגייה משבולת שועל, שני תמרים, פרי, פרוסה עם ממרח, שיחקתם אותה.. הגוף יגיד לכם תודה ויתחיל לשרוף שומן... המטרה שלכם היא לספק לגוף אנרגיה בריאה ואז הוא יתחיל לעבוד בשבילכם..
תתחילו בזה ומשם נתקדם..

אם אתם רוצים לקבל ממני מיילים שבועיים בהם אני ממשיך לספר לכם את הדרך הנכונה לרדת במשקל או שיש לכם שאלות...תמלאו את הפרטים שלכם כאן ואני מבטיח לכם שביחד נוכל לעשות את זה.. תאמינו בעצמכם ותאמינו לי שהכול אפשרי!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חשיבות ארוחת הבוקר לילדים

דיאטה לבני נוער , באמת??